Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Általános tudnivalók

A jelen általános szerződés feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.tothkerekparcentrum.hu weboldalon található elektronikus áruházán keresztül történik.

A jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott felek között jön létre.

A www.tothkerekparcentrum.hu online áruházban történő áruvásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott módon.

Aláírva az online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

ELÉRHETŐSÉGEK

Üzemeltetői adatok:

Üzemeltető: Tóth Imréné egyéni vállalkozó

Üzletnév: Tóth Kerékpárcentrum

Székhely: 5340 Kunhegyes Hajnal út 13/a
Telephely: 5340 kunhegyes Dózsa György út 13

Adószám: 52147623-2-36
Elektronikus elérhetőség: info@tothkerekparcentrum.hu

Bankszámlaszám: 70100102-11000877

Adatv.nyilv.szám:

Nyilvántartási szám: 3217383

Működési engedély szám

Kiállító hatóság: Polgármesteri Hivatal (5340 Kunhegyes Szabadság tér 1.)

Az Általános Szerződési Feltételek nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató: DDSWEB KFT.

Székhely: 2400 Dunaújváros Lajos király krt.. Adószám: 23115727-2-07
Elérhetőség: + 25/404-444 25/405-555 ;ddsweb@dds.hu

Telefonos ügyfélszolgálat (hétköznapokon) az üzlet nyitva tartása alatt áll rendelkezésre a következő telefonszámon: 06-30-822-2076
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@tothkerekparcentrum.hu (e-maileket a nap 24 órájában fogadunk)

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek on-line vagy utánvételes házhoz szállítással (Magyarország területén belül) rendelhetőek meg, továbbá személyesen bolti vásárlás is lehetséges.

Üzlet neve: Tóth Kerékpárcentrum

5340 Kunhegyes Hajnal út 13/a

Nyitva tartás, ügyfélszolgálat: hétfő-péntek 07.00-17.00

Szombat 08.00-12.00-ig

Vasárnap és munkaszüneti nap: zárva

A KÍNÁLT TERMÉKEK CSOPORTOSÍTÁSA

Az áruházunkban csak új gyermek és felnőtt kerékpárokat, valamint azok kiegészítőit és felszerelési tárgyakat és ehhez kapcsolódó egyéb termékeket forgalmazunk.  A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő kerékpárt. A megadott ár 27%-os  ÁFÁ - al növelt, bruttó fogyasztói árak, azonban a szállítási díjat is tartalmazza. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A tóthkerekpárcentrum.hu webáruház hivatalos fizetőeszköze a magyar forint (HUF)

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A webáruház használatához nem szükséges regisztráció.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

E-mailben minden megrendelést követően a vásárló automatikus visszaigazolást kap. A kínált árukészletben előfordulhat típus, méret vagy szín hiány, ezért a beérkezett megrendelést minden alkalommal telefonon 1 munkanapon belül visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést illetve egyeztetjük az adatokat. A megrendelt, és készleten levő kerékpárt telefonos egyeztetés után postára adjuk.

Készleten nem levő terméket 7-10 nap, vagy a gyártóval egyeztetett gyártás utáni néhány nap múlva szállítjuk.  

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az áruk jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A termék gyártója fenntartja a jogot a termék specifikációjának előzetes értesítés nélküli módosítására. Ebből adódóan a termék egyes paraméterei esetleg eltérhetnek a fent megadottaktól. Az esetleges elírásokból eredő károkért, a szolgáltató nem vállal felelősséget.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

RENDELÉS MENETE, WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása és a rendelési feltételek elfogadása szükséges. A megrendelést a tóthkerekpárcentrum.hu webáruházon keresztülküldheti el. Ha bármilyen technikai kérdése merülne fel, vagy nem sikerül a rendelést leadnia, akkor telefonon is szívesen állunk rendelkezésére. A webáruház márkára és termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő kerékpárt. A termék nevére kattintva megjelenik annak részletes leírása, ahol információkat szerezhet többek között a termék méreteiről, tulajdonságairól is. Itt tudja a terméket a kosárba tenni. Ezt követően a szállításhoz szükséges adatokat kell megadni ( név, cím, telefonszám, e-mail cím). Végül a megrendelés ikonra kattintással a rendelés befejeződik.

A sikeres rendelés végén a honlap ezt jelzi Önnek, de erről automatikusan generált e-mailben visszaigazolást is kap. Ez a visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelést.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes (bruttó) fogyasztói árak. 

Az akciós termékek áraiból további kedvezményt nem tudunk biztosítani. 

A megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruház honlapján való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben az üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilván valóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0-Ft-os vagy 1-Ft-os ára – akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelés teljesítéséért az üzemeltető nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, az üzemeltető jogosult a megrendelést visszautasítani.

A felek között a szerződés az üzemeltető által e-mail-ben elküldött visszaigazolás kézbesítésével jön létre.

Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az opciós termék kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, illetve a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa.

A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.

A MEGRENDELT TERMÉK ÁRÁNAK  ÉS A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA

A megrendelt termék árának és házhozszállítási díjának fizetési módja. Webáruházunkban utánvételes és kedvezményes bolti áruátvételes vásárlás lehetséges A megrendelt terméket a csomag átvételekor a MPL Magyar Posta Futárszolgálatának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében szíveskedjen külsőleg átnézni és esetleges külsérelmi sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, ekkor a csomag átvétele nem ajánlott. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Küldeményeinket az MPL Magyar Posta futárszolgálat juttatja el Önhöz.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. A szolgáltatás igénybevételére az Országos Logisztikai Központ (OLK) kivételével a postacsomagok felvételére kijelölt postai szolgáltató helyeken van lehetőség. Amennyiben a csomag nem kerül átadásra az átvételi határidő a feladó rendelkezése szerint 5 munkanap.  Őrzési idő 5 munkanap a legközelebbi postahivatalban.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

A webáruházban vásárolt kerékpárokat összeszerelve kapja meg. A Postai méret korlátozások miatt a kerékpárt úgy tudjuk szállítani, hogy a kormányt elfordítjuk, és a pedálokat kiszereljük. Ezek visszaszereléséhez és a kerékpárüzembe helyezése miatt keresse fel az Önhöz legközelebb eső szervizet, ahol díjfizetés ellenében ezt elvégzik, ami feltétele a garancia érvényességének. 

Az üzemeltetőt a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az üzemeltetőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a megrendelő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára nem a szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA

Szállítási költség:  0.-Ft

JÓTÁLLÁS  ÉS  SZAVATOSSÁG

A gyártók az eladott árukra hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak (12, illetve 24 hónap). Termék meghibásodása esetén a kerékpárhoz mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. 

A meghibásodott  kerékpárokat csak a kijelölt szervizpontokra lehet küldeni. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 2013. évi V. tv. (Ptk.) XXIV. fejezetben foglaltak az irányadók. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

ELÁLLÁS JOGA

 A vásárlót a  45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 20-28.§-ban meghatározott elállási joga illeti meg.
A vásárló az elállási jogát az áru átvételét követő 14 napon belül gyakorolhatja. Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Tóth Imréné egyéni vállalkozó, Tóth Kerékpárcentrum (5340 Kunhegyes Dózsa György út 13 tel. 06-59-325-792, e-mail: info@tothkerekparcentrum.hu. Az elállás gyakorlásának céljából felhasználhatja a mellékelt   nyilatkozat mintát is. 

A vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. 

Az elállás joghatásai: Ha a vásárló eláll a szerződéstől haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 15 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. 

Azon többletköltség nem kerül visszatérítésre, amelyek miatt a vásárló az általunk felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja; visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárló semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. 

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. 

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következik be.

PANASZKEZELÉS

A forgalmazott termékekkel vagy a webáruház tevékenységével kapcsolatos vásárlói panaszait az alábbi címen érvényesítheti, kérdéseivel ide fordulhat.

Tóth Imréné egyéni vállalkozó
Címe: 5340 Kunhegyes Hajnal út 13/a
E-mail: info@tóthkerekparcentrum.hu
Telefon: +308222076 06/59/325/792

A vásárlói panaszokat és kérdéseket az ügyfélszolgálat írásban, a vásárló által megadott e-mail címre, vagy postai úton küldött levél formájában válaszolja meg.   A vásárlói panaszokat, kérdéseket azok beérkezésétől számított 3 napon belül, de legkésőbb a vásárlói panaszok kezelésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések által megállapított határidő alatt vizsgáljuk ki és válaszoljuk meg.

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 11.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,

telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni..

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 11.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 8:00-17:00 között fogadja.

12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

- Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető.
Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

  • Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:

    Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
    Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    Fax: +36 1 210 4677
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Jász-Nagykun-Szolnok megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

- Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi. V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III.. törvény rendelkezései szerint.